vulnerable -

Måndag 16 juli

Idag hade vi ett möte på banken för att kolla om lånelöfte. Är ju meningslöst att leta hus om man inte vet vad man har att röra sig med. Tyvärr var det ju inga bra nyheter utan enligt honom borde vi sälja vår lägenhet först, sen köpa hus så vi har pengar till kontantinsatsen, men vart ska vi bo under tiden då kan man undra?! Annars får man hitta andra tillgångar, typ ens föräldrar men det känns sådär.. Hela mötet var sådär, rätt ondöigt faktiskt då han inte kom åt sin dator och var på dåligt humör, kändes som det gick ut över oss...
 
Åt lunch på Krikelin, blev pizzabuffé för mig. Sen handlade vi lite nödvändigheter på Coop och sen for vi hem. Ronja överraskade oss med att ställa sig på knä i sängen så vi tog och sänkte sängen nu innan det händer en olycka. Totta och Andersson skulle åka iväg idag och fiska hos As mamma i Norge så Totta fixade på med packning osv, blev bjudna på fika hos Dudda, sen for dom. Jag lagade middag till mig och passade på att göra lite till Ronja också. Hon åt inte, men hon fick leka med makaroner och äppelbitar, och faktiskt så fick jag henne att äta några makaroner när jag matade henne med fingret. Framsteg.. Sen fick hon busa i gåstolen medan jag åt klart och sen fick hon gröt och då verkligen slukade hon hela portionen, det gjorde mig glad! :) ett bad och sen fick hon lägga sig. Men först skulle hon busa lite med napplådan som hon nu når alldeles perfekt från sin nya höjd.. :P Jag fångade det mesta av buset på bild och film så här kommer ett härligt bildspel :)
 
 
 
Tro inte hon har börjat med napp igen.. Vet inte vad hon fick för sig där, men sen kom hon på sig och tog ut den och kastade den på golvet, bara för att sträcka sig efter en ny.. Lilla busmusen min <3



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: