vulnerable -

Fortsättning om den grå dagen..

Efter mitt bittra inlägg igår kunde det väl bara bli bättre va? ;) Vi bestämde oss för att åka och äta på Dixies grill när Ronja vaknade, såklart tog hon en lång sovstund så vi kom iväg vid sex först. Hann ju dock sova lite mer på soffan då :P
 
På Dixies åt jag deras asgoda laxhamburgare, testa den! Sen handlade vi lite på Coop och sen var det hem och lägga Ronja då utan omvägar.. Men så blev det inte då det låg en sån där gatusten på E14 alldeles när man svänger ner från stora rondellen i Lillänge, så vi fick såklart punktering. Fast man ska väl vara glad att det bara var punktering och inte fälgen eller något annat dyrare/svårare att fixa. Fick köra upp vid Lit/Strömsund avfarten och byta däck då, i regnet, med en gring bebis i bilen, yeeeeey! Nä nu ska man inte klaga, det dugga typ och Ronja var faktiskt förvånansvärt nöjd.. Och jag behövde inte byta däcket, så det kanske inte var så synd om mig ändå..
 
Väl hemma träffade vi på David på parkeringen så blev uppehållen där en stund och snacka ikapp lite. Ännu fler saker som händer på jobbet som gör att jag aldrig vill tillbaka.. Åhhhh. In, la Ronja och sen soffhäng. Tills jag bestämde mig för att faktiskt sy den där jävla mössan.Gick sådär, blev avbruten av att Ronja vaknade några gånger och så fort mössan var klar var även min sykväll det för då var jag less, verkade som Ronja vaknade av maskinen, hon sov i alla fall väldigt oroligt tills jag slutade sy.. Gillar INTE att hon verkar vara ljudkänslig. Vet inte hur och vad vi gör för fel men minsta lilla knak så vaknar hon, trots att hon ligger och lyssnar på cd-spelare. Ljud som duschen, tvättmaskinen, tvn stör hon sig inte av, men när vi går och lägger oss då jävlar ska hon vakna..
 
Spenderade resten av kvällen i soffan och glodde på Cougar town, samt hängde i sy&tyggrupperna på facebook.. Vadå beroende?!
 



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: