vulnerable -

Tröttmössa

Ronja bara fortsätter att vara en tröttis. Idag har hon bara varit vaken totalt 3 timmar tror jag.. Tycker det känns lite lite, ska fråga imorgon på BVC om det är normalt att sova så mycket. Hon är ju inte ens svårsövd längre. Ärligt talat känner jag inte igen min lilla tjej, men det är ju skönt om det här är hennes nya jag. Men det kan ju bero på förkylning, lite sjuk måste hon vara för hon är så täppt och snorig. Jag har feber och är täppt i näsan, lite retsamt i halsen också :/ vi har inte gjort något alls idag, bara spånat lite på dopet. Hoppas prästen ringer upp imorgon, det blir förmodligen dop den 3 mars..



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: