vulnerable -

Stadsbesök igen

Ja igår var jag och Ronja in till staden igen. Men den här gången fick vi sällskap av Majkee och hennes lilla Aylin och i staden mötte vi upp Mickan, hennes lilla Philip och så Sandra. Vi hade helt enkelt en mammaträff även om Sandra lämnat sin unge hemma, men det är ju lungast så för henne ;)

Vi satte oss och fikade mackor på Domus café som nu heter Törners. Så surrade vi en massa så sen behövdes det lite gofika också :P Jag tog en kladdkaka, så rolig är jag :p Sen gick vi bort på vår älskade POP och kikade. Mickan och Majkee användee sina Wrapp-presentkort :) Och så var vi in på Lekplaneten och kikade. OJ så mycket fint med ugglor jag hittade till min lilla uggla. VILL HA! Men något av de kanske man får i doppresent om man har tur ;) Blev inget köp för mig i alla fall, men en liten försenad julklapp från Sandra&Alva till Ronja och en present från Majkee till Ronja fick vi med oss hem :)



Snigel med Ronja inbroderat av Sandra och Alva :)



En dregglis med fina ugglor på som Majkee sytt själv, hon är så duktig!
Mamman blev såklart jätteglad eftersom jag älskar allt med ugglor på till min fina tjej :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: