vulnerable -

Onsdag 4 januari

Efter BVC åkte jag och Ronja in på stan. Vi började med POP där jag hittade en fin lila klänning. Köpte den på 50% rea och med 50 krs presentkort så blev bara 100 kr :) sen när jag skulle gå kom Sandra dit så jag stannade och väntade på henne. Undertiden lyckades jag hitta både vita och svarta ugglestrumpor som hör ihop med bodyn och byxorna vi har :D

Resten av dagen gick jag med Sandra och Mickan på stan. Vi var överallt och tog en fika på krikelin :) Sen var jag hem en snabbis och matade Ronja, sen åkte vi in igen med Totta och mötte upp Sandra, John och Alva och åt på Eastern Palace. Efter det blev det spelkväll hos Sandra och John och vi sover över här inatt. Totta ligger redan och snarkar och Ronja ligger och grymtar i vagnen, sovandes. Mina ögon håller på att slutas så nu säger jag Godnatt!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: