vulnerable -

Långaväga presenter

Idag var vi i Ope och hälsade på, jag och Ronja. Totta jobbade. Vi myste på, åt buanfisk till middag. Sen kom min storebror Anders. Han ska vara i Östersund några dagar och sen åka till Gräftåvallen med sin fru för att åka skidor. Vanligtvis bor dom i Stockholm, så man ses inte så ofta, vilket är trist. Blev mammas goda hembakta fika och massa surr. Sen kom Lollo hem från Statoil där hon varit idag och inventerat. Hon berättade om Darren Hayes-konserten hon var på i Manchester över nyår :) Sent blev det, Ronja och jag åkte väl vid halv 12 kanske. Har snöat hela dagen så det var nyplogat och halt. I dubbelrondellerna vid Stora kyrkan hade en bil sladdat av vägen, så när jag skulle köra in där, fick jag snällt stanna och vänta på att en större bil skulle dra loss den andra bilen :P Sen fick jag skotta utanför garaget när vi kom fram så det inte skulle snöa igen helt..



Lollo hade köpt fina saker till Ronja i Manchester. En asgullig blå elefant och ett sparkdresset med Dumbo på från en Disneyaffär :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: