vulnerable -

Födelsedagspresenter

Efter badet åkte vi alla upp till Lillänge och gick och handlade mat på coop. Sen åt vi lunch tillsammans på restaurangen därinne på coop och sen for Carro med familj hem till Tännäs. Fick en bukett med tulpaner och två trisslotter av dom också. Jag och Totta skulle också åka hem men först åkte vi in på Elgiganten en sväng, och där hittade jag en digital fotoram jag ville ha så Totta köpte den till mig som en födelsedagspresent från Ronja :) Minneskort till den fick jag köpa själv men då använde jag upp mitt wrapp-presentkort som jag hade där :) av Totta hade jag redan fått en present i mellandagarna, en brun klocka :)

Ronja somnade på en gång när vi satte henne i bilbarnstolen redan på badhuset, vid 12-tiden. Och hon sov fortfarande när vi kom hem. Hon sov ända till halv sex när Dudda gick och plockade upp henne. Dudda och Birgitta kom förbi för att gratta mig nämligen. Sen var Ronja vaken till typ halv 8 och sen sov hon till halv 3 på natten, duktiga tjej! Antar det var utmattande att bada ;)
Av Dudda fick jag i alla fall en blombukett, och av Birgitta fick jag ett fint armband och en fotoram :)


Rosorna hade jag fått någon dag tidigare av Totta.











Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: