vulnerable -

Barnvagnsmaffian

Idag var det planerat att jag skulle på babymassage med Ronja, så jag klev upp kl 8 trött som ett as och hoppade i duschen. När jag sminkat klart mig och skulle till att äta frukost ringde dom och sa att det blev inställt för att hon som skulle ha massagen var sjuk. Lite surt, men vad gör man..

Då vart det ju inte så stressigt för mig som skulle möta upp tjejgänget först kl 12, men när jag var klar med allt, och Ronja började bli gnällig, bestämde jag mig för att åka in tidigare.

Gick på Lindex och kikade men hittade inget kul. Vid 12 möttes vi upp, jag, Sandra, Mickan, Majkee, Mickis, Mikaela, Kaka, Bengan och så alla barn, och gick och åt lunch på Plaza. ASGOD lax och ASGOD kycklingwok, ville aldrig sluta äta!

Efter långlunch blev det stan ett tag. Jag köpte en svart ugglemössa till min lilla uggla men nu när jag testade den ikväll insåg jag att hon nig växt ur den till våren, så den får jag åka in och byta.

Efter att ha gått i lite affärer blev det en fika på lilltörners. Sen gick jag och Mickan hem till henne ett tag och matade våra barn och surrade, riktigt trevligt! Sen alldeles innan sex gick vi upp på HM och sen skiljdes vi åt. Jag tog en sväng förbi minicoop och köpte lite godis och Coca Cola. Sen tig jag bussen hem. Hemma vart det problem att söva lilltjejen som var jättetrött men vägrade slappna av. Efter typ två timmar somnade hon och jag kunde äntligen äta middag :)

Efter middagen tog jag tag i lägenheten och stökade undan massa grejer, sorterade i bokhyllan och tillsist satte jag mig och gjorde klart dopinbjudningarna samtidigt som jag tittade på gamla avsnitt av familjen annorlunda. Nu är äntligen alla inbjudningskort klara och nu måste vi bara köpa frimärken och posta dom som ska postas, och åka och dela ut resten!

Men nu har jag matat Ronja och mina ögon håller på att slutas, så nu säger jag Godnatt! Kram



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: