vulnerable -

Sovmorgon

Det bästa med att Totta jobbat över natten är att han kommer hem vid 8 på morgonen och är pigg och inte vill sova. Dom dagarna kan han ta Ronja om hon är pigg så jag får sovmorgon om jag inte ska göra något speciellt. Idag var det en sån dag, och det var behövligt. Så skönt att få sova ända till halv elva! :)

Efter det vart det matning, frukostlunch för mig och sen badade vi lillan.. Eller ja, Totta badade med henne, jag fick den stora äran att sköta intvålningen :P Efter det ringde Lollo och ville komma förbi så jag hoppade i duschen och gjorde mig klar. Hon kom och jag visade olika outfits till dopet för henne. Efter massa provande kom vi nog fram till vad det blir, men vi bestämde oss för att åka till stan och leta efter något till Ronja. Hann inte gå på så många ställen innan Lollo var tvungen att åka vidare, men jag gick lite själv också. Hittade i alla fall en vit klänning och en mörklila med mönster på till Ronja, den lila är inget hon ska ha på dopet men den var så fin så jag var tvungen att slå till :P Avslutningsvis gick jag förbi Ur&Penn och fyndade två par örhängen och ett tvåpack med gummiband.

När jag kom hem var Totta i full färd med att göra middag till oss så jag matade Ronja under tiden. Sen när vi just skulle stoppa första tuggan i munnen plingade det på dörren och där stod Tottas pappa. Så han kom in och lekte lite med Ronja medan vi åt. Efter att han åkt kollade vi på Johnny English Reborn, den var rätt bra. Jag gillar ändå Rowan Aktinsons humor, och det var en scen, eller snarare ett replikutbyte jag började storskratta åt, Totta tyckte jag var knäpp, men det var ju HUR KUL SOM HELST! ;) Om någon sett eller ska se filmen så är det scenen när han ska träffa Premiärministern och undrar vart han håller hus.. Direkt efter leker han med stolen ^^





Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: