vulnerable -

Tisdagen

Blev aldrig skrivit något mer igår. Stör mig fruktansvärt mycket på att bloggappen bara funkar när jag är uppkopplad mot wifi :( Hoppas dom åtgärdar det problemet snart!

Dagen började i alla fall med en dusch och så, lagomt till jag skulle mata Ronja en sista gång innan jag skulle in till stan hörde Majkii av sig och frågade om jag ville gå in till stan med henne. Eftersom det inte är så tråkigt och jobbigt när man har någon att prata med hakade jag på :)

En timme senare mötte vi eupp Kaka, Mickan och Mikaela och gick på Plaza och åt lunch. Lollo slöt upp efter en stund. Blev en långlunch med mycket surr och skratt. Efter det en tur på staden och sen hamnade jag, Lollo och Mickan på storTörnes och fikade och matade de små. Sen en sväng till bl.a. Förbi POP och Lollo köpte robotscarfen åt mig/Ronja :)

Sen kom Totta in och hämtade oss och vi åkte på Maxi och handlade. Sen hem och gjorde tacogratäng, asgott! Tvtittande och scrapbookingsurr, sen var Lollo tvungen att åka hem och då såg jag de nya avsnitten av Gossip girl, HIMYM och Pretty little liars :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: