vulnerable -

Tisdagen

Idag fick jag sovmorgon, först av mitt älskade barn som valde att sova mellan 1-halv 7 och sen efter matningen sov hon till efter 8, men då tog Totta henne så jag fick sova ända till halv 10, såååå skönt! Efter det blev det dusch, smink och frukost sen åkte vi iväg till Jysk. Köpte ett tyg som var på nedsatt pris, tänkte väl sy något kul till Ronja av det, byxor bla.

Åkte till Kupan där jag gjorde ett bra fynd, hittade nämligen "Växa och upptäcka världen-boken" som jag efterlyst. Fick låna den av Sandra, men hon kommer ju vilja ha tillbaka den någon gång så jag ville ha en egen, och på Kupan fanns den, för 4 kr!! Köpte två andra böcker också, en korg med massa tyger för 10 kr, ett finare lila tyg som skulle vara gardiner för 20 kr och en Kent-skiva för 10 kr. Bara massa billiga fynd!

Sen åkte vi vidare till Dollar, där Totta sprang in och löpte mer bordsduk till dopet. Sen till Maxi och jag sprang in för att fråga om tulpaner, äntligen fick jag klara besked och bra pris, så jag bokade tulpaner hos dom tills nästa fredag, skitbra!

Efter det åkte vi hem och Totta tog med sig en sovande Ronja och satte sig hos Dudda för att spela datorspel. Själv tog jag mig lunch och såg nyaste Gossip Girl-avsnittet :) Efter jag ätit klart ville jag ändå se klart men för att göra lite nytta satte jag mig och började klippa mitt doppyssel. Efter en stund kom Totta med hungrig Ronja. Efter hon fått mat satte vi oss båda och klippte och så spenderade vi resten av dagen och kvällen fram till 9 typ. Då var vi äntligen klara med första grejen. Har mer saker som ska klippas, men händerna orkade inte mer idag.







Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: