vulnerable -

Söndag

Imorse skjutsade jag in Totta till jobbet till kl 10, och åkte sen vidare till Ope. Mellanlandade dock på Storsjöbadet då jag igårkväll upptäckte att dom äntligen släppt simskoletiderna för bokning, men de redan var fullbokade :O Pratade i alla fall men en av tjejerna i receptionen och förhoppningsvis är det något fel med deras system då det stod "0 platser kvar, 0 platser bokade". Jag hoppas verkligen, för jag vill gå NU, nästa kurs startar först i maj någon gång, då är för fan Ronja 6 månader.. Hon som är ansvarig för babysimet ska ringa upp mig imorgon, så tills dess håller jag hoppet uppe :)

I Ope bjöds det på lite frukost medan mamma&pappa underhöll min lilla skatt. Resten av dagen flöt på bra, vi åt god lunch och middag (Pasta med skinksås och Lax med potatis och äppelpaj), satt i soffan och snackade, mamma fixade Ronjas hoppgunga, Lollo visade lite av sin konst osv. Kvällen avslutades med premiären av "Kontoret" men sen fick jag ta och åka hem då jag hade en mycket övertrött liten fröken som behövde få sova. Hon slocknade så fort jag satte igång bilen ;)

Note to self: BÖRJA TA MER KORT. Nu när jag är så duktig på att faktiskt blogga om varje dag, må jag bli bättre på att ta kort. I alla fall på Ronja när hon sitter hos andra och så, kommer ju vara konstigt sen om det bara finns bilder på henne när hon ligger i soffan och är söt :P



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: