vulnerable -

Onsdagen

Idag hade jag stämt träff med lillebror på stan vid halv 12. Eftersom allt tog sån tid på morgonen tog jag bussen in. Vi möttes upp och gick för att se vart vi skulle äta. Slutade med att det blev på Shanghai. Vi åt dagens som var kyckling yakatori, så jävla gott!

Efter lunchen tig vi en promenad runt stan tills Lollo kom in vid 1, då gick Sebbe tillbaka till labbet och jag och Lollo gick till Panduro där vi spenderade över 1 timme. Men det blir så när Lollo får hållas och jag måste mata och bära runt på lillskruven som inte trivdes i vagnen just då :) Sen var vi in och köpte olika spetsar på tygcentrum och så ner en sväng på hobby Boden.

Sen kom Totta och vi åkte till Jysk en sväng och sen till Ope och åt middag där. Totta stack sen iväg på en hockeymatch i klanghallen och hämtade oss sen lite innan tio nr den var klar. Mycket trevlig dag!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: