vulnerable -

Måndagen

Igår var det babymassage på agendan igen. Men då jag sov väldigt dåligt, och vart alldeles klarvaken efter matningen vid 6-tiden bestämde jag mig för att kliva upp då och göra mig i ordning så vi kunde gå in till stan sen. Så vid 9-tiden tog vi en rask promenad in till stan, ca 35 minuter tog det :) Så mötte vi upp Sandra och gick till Öppna förskolan och satte oss och prata medan vi väntade på att barnen skulle vakna. 

Lite matning och sen så var det dags för massage. Karin och Kerstin och Alexandra, Tommy och Kian var också med, roligt :) Denna gång fick vi lära oss händer och armar också, nästa gång som är sista gången ska vi få lära oss ansikte och rygg har jag för mig :) Efter massagen och matning av barn packade vi ner dom i barnvagnarna och gick allihopa och fikade på Törners, jätteroligt :)

Efter Törners skiljdes vi åt och vi gick på Åhlens för att köpa några ASFINA kläder jag spanat in i fredags. Vårfina gula kläder. Totta fick vara med och bestämma färgen på klänningen (fanns gul, blå, röd) och då blev det blå, den var faktiskt finast.. Men skulle gärna velat ha den röda också. Den gula var inte så fin, och kändes som det blev FÖR mycket gult med leggingsen och hooden. Det var så fint rynk på leggingsen, längtar tills jag får ta på henne dom!

Efter Ålle åkte Totta hem och Sandra gick hem hon med. Då tog jag bussen till ÖB och köpte vita servetter till dopet. Sen tillbaka till stan och gick en tulpanrek genom stan och konstaterade att det var asdyrt. Blev mer papper inköpt på både Bokia och Syssla. Men nu har jag papper så det räcker tror jag ;) Lollo kom och mötte mig på Syssla och hjälpte mig räkna ut hur jag skulle göra med en grej. Sen gick vi och mötte upp  mamma som hade med sig Ronjas kofta som vi glömde i lördags. Eftersom det skulle ta sån tid innan deras buss skulle gå och Ronja hade vaknat i vagnen satte vi oss på Kärnas fik och fikade lite och jag ammade Ronja.

Sen skiljdes vi åt och jag åkte hem. Hemma bjöds det på pannkakor som min duktiga älskling gjorde, supergott! Sen kom hans pappa förbi en sväng. Efter det började ett lååååångt sövande av en övertrött liten tjej. efter typ 3 timmar somnade hon äntligen och då först kunde jag börja fixa med mina dopgrejer. Fick i alla fall till en viktig sak och blev så glad när jag såg att jag kunde skriva ut den hemma, därav allt klippande idag.. Orkade dock inte hålla på så många timmar då jag sovit så dåligt natten innan.


Ronja som ligger och tittar på Hanna


Så ser det ut i babymassagerummet



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: