vulnerable -

Lördag

Idag åkte vi iväg och provkörde en Opel-bil. Den var riktig skön och rymlig och allt verkade toppen. Men vi behöver ingen ny bil än, vi testkörde den bara för att då var man med och tävlade om ett presentkort på barnens hus ;) Sen åkte vi ut till Sandra och John. Totta och John har hållt på och städat i Johns garage mest hela dagen och kvällen, medan jag och Sandra tagit hand om våra små och lagat middag :) Såg även melodifestivalen och bidragen var väl sådär.. Sandra hittade i alla fall igen sin bok "Växa och upptäcka världen" så den fick jag låna, ska bli så intressant att läsa om Ronjas utveckling! :) Sen fick Ronja ytterligare en tiger-snuttis då Alva hade en som hon inte använder :)

En rolig sak; Alva busade med Ronja genom att hoppa upp och ner i soffan och göra roliga miner så hon skrattade asmycket, så himla gulligt :)


Ronjas outfit idag :)


Boken jag lånat :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: