vulnerable -

Föräldragrupp

Idag åkte vi in till stan för att fördriva lite tid :P På bussen in träffade vi Helena som hade med sig Rut och Maj och var på väg till McDonalds, och eftersom jag inte ätit frukost följde vi med dom dit. Blev ett kycklingmeal för mig. Efter det strosade vi på stan men vid 1 åkte både Totta och Helena hem så då blev jag och Ronja ensamma. Vi deppade inte ihop för det, utan gick på Lindex och köpte ännu mer kläder till Ronja (hon har ju såååå lite).. Hmm jag har ju blivit shopoholic, men dom hade äntligen fått in det nya setet med pandamönster så jag var TVUNGEN att köpa det nu innan det tar slut i Ronjas storlek, de gör bara dom kläderna upp till storlek 68 så vill man att hon ska kunna använda det må jag köpa det nu :p

Just det, innan Totta åkte hem var vi in på Cervera och använde upp våra presentkort vi hade där. Jag köpte besticksetet i Tomtebobarnen-serien då Ronja fick servisen i julklapp av mormor&morfar. Och Totta köpte en ny kladdkakeform i hårdare material som förhoppningsvis inte ska gå sönder nu då..

När vi var på Lindex svarade lillebror på mitt sms jag skickat kvällen innan och undrade om vi skulle fika tillsammans, eftersom jag inte hade så mycket tid sa jag att det fick bli en snabbfika :) Så jag skyndade bort till Tings och han visade mig "labbet" där han sitter om dagarna, sen gick vi in på Tings och fikade litegrann, och så fick Ronja mat. Sen var det dags för mig att ta bussen till Lugnvik och BVC då vi skulle på föräldragrupp. Men när bussen äntligen kom var den såklart full så min barnvagn inte fick plats, så jag fick panikringa Totta som fick skynda och hämta mig. Givetvis kom vi försent, men det gjorde inget :)

Var bara vi, Sandra&Dennis och Karin som var där, plus deras bebisar såklart. Hanna och Kerstin :) Hanna är född samma dag som Ronja, men hon är inte lika stor som vår tjej inte :) Och Kerstin, hon är född drygt en månad efter Ronja och Hanna så hon var verkligen mini :) Men det var roligt att äntligen få träffa de andra och se deras bebisar! Roligt att vi alla tre ska gå på babymassagen som startar på måndag :) Hoppas på att Alexandra och hennes lille Kian också kommer då, så man får se honom också!

Har inte tagit några bilder idag, så jag snor direkt från internet istället..
     


Jessie

Åh vilka söta kläder du handlat åt lilla pluppan!

Hoppas vi kan ses något snart igen vännen, knappt 2 veckor sen sist...men känns som en evighet sen!



Jaså var den bra, Abduction? Vi kunde inte se den igår, strulade med Ps3:t...ska försöka igen! Men säger du den är bra så litar jag på dig! :)



Kraam från mig och Ebba!



PUBLICERAT: 2012-02-03, 15:54:49 | URL: http://jasminek.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: