vulnerable -

Ett år senare

Idag är det ganska bra precis ett år sen vår lilla Ronja blev till ;) Som jag skrev i ett tidigare inlägg var det en tuff månad och eftersom vi ändå hade försökt bli med barn ett tag förde jag noggrannt in i en menskalender när jag hade ägglossning, mens och sex. I februari vart det inte så många gånger, och ja det fanns bara två datum hon kan ha blivit till, mest troligt söndag den 6 februari :P Haha kanske lite väl mycket information? Men vadå man må ju ha sex för att skapa ett barn!

Det jag tänkte komma till var i alla fall att jag är så sjukt glad för att just hon blev till. Att det var just hon som kom till oss. Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna en sån underbar dotter, men är evigt tacksam för att jag fick just henne. Mitt liv är så mycket bättre nu sen hon kom. Jag är så glad att jag får vara mamma, och mamma just till henne. Hon förgyller verkligen tillvaron och hon har ett sätt att alltid få mig att le. Det finns inget bättre än att få vakna upp varje morgon och mötas av hennes pigga ögon och glada mun, jo kanske att få somna tätt intill henne med näsan mot hennes panna så varje inandning luktar henne, hennes hand mot min kind och hennes små fötter intryckta i magen. Det är kärlek och jag skulle aldrig byta bort det mot något.


Jag och Ronja. 1 dygn gammal.


Bild tagen idag, 3 månader och 1 dag gammal.


Mickan

Åh, förstår precis vad du menar. Du träffade så mitt i prick så jag fick tårar i ögonen och var tvungen att gå och pussa lite på Philip. Tänk att så små små människor kan betyda.. Allt.



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: