vulnerable -

Äntligen!

Ja nu är Ronjas dopfestklänning säkrad till 99%, jag vann äntligen auktionen på en jättefin klänning från Newbie-serien. Hon har en likadan i storlek 56 men den har hon ju växt ur för länge sen. Den jag vann nu är i storlek 68 så jag hoppas den fortfarande passar om en månad! Sån tur att jag var inne och bevakade budgivningen för sista minuten gick nån mupp in och började försöka buda över mig. Tur nog hade jag lagt ett högt maxbud som jag dessutom höjde i panik då jag såg att hon började närma sig mitt maxbud. Men som sagt, klänningen blev min! :)


En bild på delar av min familj och deras första möte med Ronja, 4 dagar gammal.
På denna bild har hon på sig klänningen jag nu vunnit i större storlek :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: