vulnerable -

Rutiner

Tänk att det ska vara så svårt att blogga.. Men ju mer man ligger efter desto jobbigare känns det. Kan ju inte påstå att jag har haft fullt upp de senaste veckorna, men det kommer ändå alltid emellan andra saker. Tex har vi sett mycket film om kvällarna. Och så har jag försökt gå och lägga mig vid 11 redan för att få lite extra sömn. Ronja har börjat med att vakna vid 6 och vill då ha mat, sen skiter hon, och efter det är hon pigg som en nötkärna, så då är det bara att kliva upp. Sen att hon faktiskt är supertrött och gärna somnar igen vid 8 och sover till 10-11, det hör inte hit, för jag går aldrig och lägger mig då.. Fast jag har somnat på soffan 2 dagar i rad, skärpning på det nu!
 
Totta åkte iväg till Göteborg igår kväll, i jobbet, kommer hem igen på lördag, men till oss först på söndag morgon. Då ska det banne mig skapas rutiner för vi måste få till någoting så man klarar vardagen.. Igår tex sov Ronja bara en gång på dagen mellan 12.30-14.00 och då kan ni ju gissa i vilket skick hon var i redan vid 17.. Kl 18 låg hon i sängen och somnade typ på en gång efter vällingen. Sen är det den här J*VLA maten som vi måste få till också. Är så glad att vällingätandet verkar hålla i sig i alla fall, men istället har hon blivit värdelös på att äta gröt. Så nu är det typ välling och ersättning om vartannat hon äter.. Och någon smörgåsrånsbit med leverpastej.
 
Idag/ikväll hoppas jag få bloggat ikapp lite. Har i alla fall tagit tag i att föra över massa bilder och film till en extern hårddisk, INNAN min dator brakar ihop då den är totalt överfull nu..



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: