vulnerable -

Lördag 14 april

Igår gjorde vi oss fina alla tre och sen åkte vi in till stan. Jag sprang och köpte en till doppresent på Guldfynd. Det fick bli två jättesöta första tand&lock-askar som var formade som nallar med rosa detaljer. Dom var faktiskt så söta så jag tänker köpa likadana till Ronja, hon fick nämligen inga egna i doppresent konstigt nog :P Under tiden köpte Totta en korv ;) Sen gick vi och köpte oss varsin mjukglass och satte oss på en bänk utanför Kärnan och åt. Sen traskade vi bort till Stora kyrkan där dopet skulle hållas.

Det var ett riktigt trevligt dop, lättsamt och avslappnat. Jättebra präst som var supertrevlig, han gick tom och hälsade på alla gästerna innan dopet :) Ronja sov sig igenom hela dopet :P Efter dopet bjöds det på tårta och fikabröd i församlingsgården och sen öppnade de presenterna. Tror dom gillade våran tavla, hörde flera som frågade vem hon fått den av, så den väckte ju uppmärksamhet iaf ;) Senare på kvällen skickade jag sms och frågade om tand&lock-askarna men de var de enda de fått så det var ju super :) Hatar när man köper lika som någon annan!

Sen åkte vi hem och jag förberedde allt inför grillningen medan Totta lekte med Ronja. Han gjorde även ett försök att söva henne men hon svarade bara med att bajsa :P Så han tog med henne och åkte på Maxi med Dudda för att handla grillkol och blomjord. Sen grillade dom medan jag gjorde klart de sista. Sen kom Dudda, Nang och Totta upp och så åt vi asgod mat :)

Busade med Ronja en stund efteråt men sen när hon skulle sova gick D&N hem. Efter nattning och surfning så kollade jag och Totta på filmen Marianne som är inspelad här i Östersund. Den var okej. Inte min filmsmak, och lite för amatör skådespelare/filmat för min smak, men kul att se eftersom man kände igen platserna de var på. Och själva grundhandlingen gillade jag :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: