vulnerable -

Torsdag 19 april

Hade en händelselös förmiddag. Sen åkte vi på Rusta och kikade lite, sen vidare till Torvalla där jag köpte en fin solhatten till Ronja (bild kommer sen). Och sen åkte vi till Ope.

Var bara pappa som var hemma och sen åkte han för att hämta Lollo, då passade jag på att laga middagen så mamma skulle slippa göra det när hon kom hem. Vi skulle äta renskav och det råkar jag ju kunna göra med ögonbindel typ så det var ju en enkel god gärning ;)

Alla utom Sebbe kom hem och så åt vi. Sen tog pappa&mamma fram semesterbilderna och massa taxfree-godis de köpt så fick vi dela upp det :p Vi blev kvar till halv 9 typ, körde förbi Maxi på vägen hem och köpte vattenmelon. Sen la jag Ronja medan Totta förberedde filmkväll med morötter, chips, dipp, melon och så. Vi skulle ÄNTLIGEN se nyaste Sherlock.. Men vad händer?! Jo, jag fattar inget och är för trött så jag somnade innan halva filmen typ :( gick och la mig redan efter 10 :p



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: