vulnerable -

Tisdag 3 april

Babysimmet gick jättebra :) Ronja var glad och pigg hela tiden, däremot var hon en tröttluva efteråt som somnade så fort vi satte henne i bilstolen.. Sen vaknade hon på Maxi när vi handlade mat, men sen när vi kommit hem och hon fått mat så var hon så sjukt övertrött att hon bara skrek. Tog typ 20 minuter så sov hon som en stock i nästan 2 timmar :)

Jag och Totta åt lax till middag idag. Totta gjorde ugnslax med någon färdig citronsås, och jag stekte min knaprig och god med en kall hemgjord räk-dill-gräslök-vitlökssås typ och så åt vi kokt potatis till :) Båda tyckte om sin mat men vägrade erkänna att den andra hade god mat.. Fast det tyckte vi ju inte heller.. HAHA. Vi är cp ibland, men jag fattar inte varför man ska ha citron till fisk?! Är det verkligen bara jag som inte gillar det och tycker citronen tar bort all annan smak? Och Totta gillar inte välstekt för det är torrt, och det har han rätt i, men det är ju därför man har sås till ;) Nä men ärligt talat, jag tror jag är skadad från alla åren med torr mat hemma hos mor&far. Vi hade typ aldrig sås till någonting och potatis är ju torrt, och de stekte alltid köttet välstekt=torrt, och inte ens någon steksky. Klart man klarar torrt då ;)

Efter middagen var Ronja lite ledsen men det visade sig snart bero på överfull mage då det kom två stora lass med skit ;) Sen var hon glad och sprallig igen :) Totta drog ner till Jon för att kolla hockey så jag pyssla på i hemmet och väntade ut att Ronja skulle bli trött igen. Sen nattade jag henne och lite efter 8 kom Helena hit så vi kunde se på DH tillsammans och surra lite mycket :)  Bra dag, som gått relativt fort, enda minuset är det bedrövliga vädret!! Vad hände med våren?!



"Jag backade in i hörnet men det var ju lite tråkigt att jag inte vet hur man tar sig framåt"



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: