vulnerable -

Tisdag 24 april

Efter brunch mm så åkte vi till Maxi för att handla middagsmat, babyolja och byta storlek på dressen vi köpte där häromdagen. Packade ner Ronja i sin vagn så hon fick sova och när vi var klar på Maxi så tog jag mig en promenad med henne bort till badhuset då det vankades babysim :)

Totta åkte och gjorde lite ärenden men sen möttes vi upp på badhuset och så kom även Sandra&Hanna :)
Idag fick vi öva mer på att hoppa från kanten och även att hålla i kanten. Ronja var tvungen att lockas med leksaker då hon tycker allt annat än mamma&pappa är intressant ;) Sen fick vi lära oss hur man enkelt her upp barnet på sin rygg så de kan "rida". I en olycka med vatten är det också ett bra sätt att undvika att barnet drunknar. Ronja gillade iaf att åka på Tottas rygg, får se hur mycket Totta gillar det sen när Ronja blir äldre och vill åka runt överallt, inte bara i vattnet ;)

Efter babysimet åkte vi hem och Totta tog Ronja i vagnen och ställde henne på Duddas altan och satte sig vid hans dator och spelade. Då passade jag på att mysa ner mig i soffan och se det nyaste avsnittet av Gossip girl :)

Sen började jag med middagen men då kom Torta med en hungrig Ronja, så han fick ta över maten och så matade jag henne.

Efter middagen och läggning av Ronja gick jag ner till Helena och tittade på Desperate tillsammans :) Och nu har jag kommit hem och ska soooooova!! Imorgon väntar besök på öppna förskolan och sen föräldragrupp med tandhygienist-information.



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: