vulnerable -

Söndag 15 april

Imorse lyckades jag somna om vid 6-tiden. Även Ronja somnade då. Sen vaknade hon igen vid halv 8 men då var inte jag pigg inte, så då fick Totta kliva upp med henne och jag sov vidare till...halv 9.. Men då kände jag mig faktiskt pigg :) Jag tvättade håret och åt frukost/lunch. Totta stack på innebandy lite innan 11 och efter ett tag gick jag ut på promenaden med Ronja.

När vi kom hem från innebandyn så åkte Totta på att jobba så jag och Ronja blev solo. Det gillade hon inte. Hon matvägrade och var allmänt grinig. Men roligt nog blir hon glad när hon får facetime-a med Totta. Lilla pappagrisen :P Jag duger tydligen inte, heh.. Efter 2 sovstunder tätt inpå varandra vart hon äntligen glad och nöjd igen och jag passade på att äta middag och tvätta kläder.

Ronja sov lite knasigt så vid 7 vaknade hon pigg igen så då fick hon vara uppe med mig till halv 9 och sen nattade jag henne för natten. Egentligen skulle vi ha åkt och hämtat mina föräldrar kvart över 7 på flyget. Men såklart var deras flyg från Munchen försenat så de missade flyget hem, och fick ta ett senare flyg hem. Då blev det krångligt för mig att hämta dom med Ronja som sover för natten, så det slutade med att dom skulle ta en taxi hit då volvon stod här i Lugnvik. Men när mamma väl kom för att hämta nyckeln till bilen visade det sig att de inte fått någon taxi utan tagit flygbuss till stan och sen taxi hit. Krångligt värre. Skönt för dom att äntligen vara hemma i alla fall, oskönt dock för mamma att hon ska upp och jobba imorgon :(

Jag har spenderat min kväll med att följa BB på ett forum då vi inte har kanal 11, sett på en film som hette "I dont know how she does it" och kollat Facebook och tradera. Nu är klockan för mycket igen och jag måste sova om jag ska orka upp tidigt så vi hinner gå på kyrkis imorgon bitti :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: