vulnerable -

Påskdagen

Vi åkte iväg och hälsade på Tottas pappa och Anki i deras stuga, jag, Totta, Ronja, Dudda och Nang. Vi bjöds först på fika och efter massa surr så blev det även att vi stannade på middag. Middag blev något liknande påskbord med lite sill, potatis, skinka och fläskfile, samt sallad. Jättegott var det i alla fall :)

Vi åkte inte därifrån förrän vid halv sju, och när vi kom hem gick vi nästan dirket upp till Madde&Glenn på födelsedagsfika som Madde hade fixat. Var även lite mer folk där så det vart fullt hus ;)
Sen hem och lägga Ronja som var övertrött men ändå somnade rätt fort. Resten av kvällen roade jag mig med att sortera Ronjas kläder, plocka bort sånt hon vuxit ut, ta fram resten av storlek 68 och gå igenom vilka kläder i storlek 74 som hon redan kan börja använda.







Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: