vulnerable -

Onsdag 4 april

Igår var Ronja en liten ängel och lät sina supertrötta föräldrar sova ända till kl 11!! Visst att hon åt mat kl 2 på natten och lite efter 7, men sen somnade hon ju om lika fort så då gjorde även tröttmamman det. Lite förvånad jag blev när vi vaknade och klockan var så mycket, men gud så skönt det var!

Blev ju lite trögstartad dag då, men vid 1 var vi alla påklädda och mätta och tänkte då ta en promenad upp till Ronjas farmor i Ås. Men farmorn tyckte att det blåste alldeles för mycket och för kallt så hon rådde oss att ta bilen, och det hade hon ju rätt i! Inget kul väder alls igår!

Blev i Ås i några timmar och umgicks med farmor då, sen åkte vi hem och medan Totta lekte med Ronja och sen la henne, lagade jag middag. Då blev det hemgjort potatismos, prinskorv och hemgjord morotsstuvning, blev riktigt lyckat faktiskt. Förutom att jag mixade potatisen med en mixerstav, så moset typ blev tapetklister :P Mig gjorde det inget, men Totta gnällde lite. Nästa gång ska jag dock försöka komma ihåg att vi faktiskt har en potatispress, hade jag ingen tanke på igår ;) Nåja viktigast var att Totta erkände att mitt mos var mycket godare än det han gjort och att det går äta utan att missbruka snuskmuskot! :)

Sen efter lite lek och bus med vår gullunge så nattade jag henne medan Totta förberedde vår filmkväll. Vi tittade på Mission Impossible 4 och jag tycker den var riktigt bra faktiskt! Hängde med i nästan allting också så det var bra! ;)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: