vulnerable -

Onsdag 11 april

Egentligen skulle vi på föräldragrupp "idag" (alltså onsdagen) på eftermiddagen och ha info om tänderna. Men så ringde vår BVC-tant och avbokade det i tisdags då tandhygenisten hade jour och inte kunde längre :( Vi får vänta två veckor till.. Men då blev både jag och Totta så besvikna så vi frågade Sandra om hon inte ville ses i alla fall och typ ta en fika och gå på Öppna förskolan. Hon var också besviken så hon tyckte det lät bra att hitta på något.

Så när Totta kom hem på morgonen hade jag och Ronja just vaknat och så gjorde vi oss i ordning och lite efter 10 tog vi en promenad in till stan så Ronja fick sova lite innan. Vi möttes upp på Stortorget och gick på Hemköp och köpte varsin egenplockad sallad och sen gick vi ner till ÖF och käkade den. Sen fick Ronja och Hanna ligga och leka/rulla runt i en röd stor mjuk madrassgrej ;) Men efter 1 timme började de bli trötta och vi tänkte försöka hålla dom vakna så vi kunde vara med på sångstunden kl 13. Men det var såklart sångstund kl 14 så vi klädde på oss och packade ner tjejerna i vagnen så fick de sova medan vi uträttade lite saker på stan. Bla var vi på apoteket och köpte schampo, d-droppar, koksalt och så fick Ronja sin första tandborste.

När klockan närmade sig 14 sov båda två så gott så vi struntade i att gå tillbaka till ÖF utan strosade runt på stan tills kl 15 ungefär. Då gick Sandra hem och vi gick och handlade middagsmat och sen tog vi bussen hem. Vi åt hamburgare till middag, Totta vanliga äckliga och jag testade laxhamburgare som jag hittade på Hemköp, dom var jättegoda! :) Sen hände inte så mycker mer intressant den dagen inte.


Våra två små fina tjejer


Ronja tyckte om sin tandborste jättemycket.
Låg och gnodde runt den i munnen hur länge som helst :)





Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: