vulnerable -

Långfredagen

I fredags när vi klev upp var planen att åka till Tottas pappa, men när vi såg att solen sken så bestämde vi oss för att gå ner till Persudden och grilla istället. Så vi packade på oss massa kläder, ner med Ronja i vagnen och så traskade vi på macken för att köpa korv&korvbröd. Självklart var korvbrödet slut, och det fanns ingen god grillkorv :P Men vi köpte TORR-tunnbröd och valde grillkorven som såg minst vidrig ut (visade sig var Änges grillkorv och den var faktiskt riktigt god, den såg bara äcklig ut).

Så gick vi ner till sjön och hade turen att få grillplatsen, så vi tände upp en eld. DÅ började det såklart toksnöa/blåsa. Och så blev det sol, och så blåste det snö, och så soll, och så snö.. Suck. Sjukt tråkigt väder! Vi lyckades i alla fall grilla korv tillsammans med Jon&Helena och barnen. Men sen gav vi upp och gick hem till dom istället och satte oss på deras altan.

Framåt tretiden traskade vi hem och stökade på i några timmar. Sen åkte Totta och köpte pizza till oss från Spader kung. Det var gott och kändes som det var ett tag sen man åt pizza nu.. Vi började även kolla på Real Steel, men när vi ätit klart ringde Jon och frågade om vi inte skulle komma ner till Camilla&Mattias en sväng, så vi klädde på oss och gick ner dit och umgicks några timmar. Sen gick vi hem, nattade Ronja och så kollade vi klart på filmen, den var helt okej men inget jag kommer se igen. Robotar som boxas är inte min filmsmak direkt ;)

Tråkigt nog hade jag men kameran när vi grillade och så, men det störiga vädret + en dotter som inte ville sova i vagnen om man inte vaggade den konstant gjorde att jag inte hade lust att ta bilder..



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: