vulnerable -

Fredag 27 april

Idag tog sig Ronja och jag sovmorgon till kvart i nio, det var skönt! Hon hade en vakentimme inatt vid 4-tiden så det var uppskattat att få sova lite längre på morgonen. Dusch, smink, lägga Ronja, göra lunch, äta lunch. Sen vaknade Ronja så hon fick smaka gröt igen. Denna gång gillade hon det inte alls och vägrade smaka på det, bara "spottade" ut det på en gång. Ammade efteråt och då åt hon bra så hon var ju hungrig. Sen fick hon leka sig trött medan jag gjorde i ordning mig och henne för att gå på stan.

Eftersom det var fint väder gick jag in till stan. Väl inne gick vi på massa olika affärer, ville bara fördriva lite tid. Fyndade två dregglisar på Kappahl, 20 kr styck. Hittade en fin lila klänning till R på HM, lite stor storlek, men i höst borde hon kunna ha den. Gick och letade baslinnen till mig själv men blev less när jag tyckte de var för dyra. Är väl HM som gäller. Fyndade en rödvit uggledress på Lindex för 30 kr.

Sen gick jag ner på Sydilla och bar på Ronja som var vaken. Fick titta på deras nya tyger :) Så frågade jag om gult och tanten trodde jag ville ha i bomull men då sa jag att jag redan var klar med lapptäcket. Och då ville dom såklart se det, så jag gick och hätmade det. Men det var ju dumt av mig för då ville Venke fotografera det, och jag var tvungen att synas på bilden :( Jag hoppas hon inte lägger ut den på Facebook.. Nog för att jag är stolt över mitt täcke, men kanske inte så att jag vill att alla ska se mig för det :P

Sen mötte jag upp Lollo & vi gick på Fotopose. Sen kom mamma och vi gick på Åhlens. Sen vandrade vi bort till Eastern Palace och då kom pappa & Sebbe också :) Vi tog ooch åt den mongoliska buffen alla 5. Sjukt mycket folk där, märktes att det är löningshelg.. Efter det tog jag bussen hem och la Ronja. Sen fick jag ett ryck och satte på en tvätt, en disk, en napp&flaskkokning, och rensade upp i min garderob och sen i Ronjas lådor. Blev lite bättre ordning. Men jag har en full låda med strumpor jag måste gå igenom, och min plan var att göra det medan jag tittar på BB, men klockan börjar bli alldeles för mycket..







Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: