vulnerable -

En liten röd

Ja middagen på en liten röd var det ju! Vi hade fått ett långbord längst in, självklart blev det trångt att ha vagnen där och det fick inte blockeras nödutgångar bla bla bla. Vi kan inte ha Ronja i knä under hela middagen och hon kan inte sitta i barnstol så länge heller så vi fick trängas med vagnen bakom stolarna istället. Funkade ju. Toaletten fick dock minus då de inte hade Skötbord så vi fick byta på golvet :(

Var en mycket trevlig kväll i alla fall med Tottas pappa och Anki, Marie, Robert, deras barn och deras respektive, Ankis ex och så vi och Dudda :) 60-åringarna fick biljetter till någon konsert på Jamtli. Sen fick Tobbe en svart tavla med ett kort på Ronja av Ronja :) Var det jag hade panikköpt tidigare på dagen ;)

Jag åt vitlöksbröd till förrätt, renkalvinnanlår med potatisgratäng och svartvinbärssky så himla gott! Totta åt Oxfilé tournedos som är oxfilé med rökt lax inuti, han tyckte det var gott. Till efterrätt åt jag en kula smultronglass.


kickan

Ser smarrigt ut :)



PUBLICERAT: 2012-04-01, 23:01:20 | URL: http://kick86.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: