vulnerable -

Sen livet vände och fick en riktig mening

Nu har jag velat fram och tillbaka och gjort ett val. Att jag skulle börja blogga igen hade jag redan bestämt, egentligen är jag sur på mig själv att jag inte börjat än, för jag vill ha varje dag med mitt lilla hjärta dokumenterat, för framtiden. Nu är hon redan över 4 veckor gammal :/ Det jag velat över är om jag skulle fortsätta på denna blogg eller om jag skulle starta en ny. Tillslut blev det nu så att jag fortsätter här, men med lösenordsskyddad. Mina kära vänner ska dock få läsa, och den här gången ska jag inte ha sånt himla krångligt lösenord, utan något dom kommer komma ihåg så dom faktiskt går in och läser. Egentligen vill jag skriva mest för min egen del och för Ronjas, men det är alltid kul med kommentarer ju :)

Det har ju hänt en del sen jag bloggade sist. Jag har hunnit bli på smällen och nu också fött fram det lilla miraklet. Fredag den 4 november 22.17 kom hon ut efter mycket krystande, klippande och dragande. Hon var dock värd det! 4710 gram och 55 cm lång var hon allt, så det var ingen liten fjant-tjej vi fick ;)

Hon är den största anledningen till att jag vill blogga igen, jag vill kunna se tillbaka på allt hon gjort och sagt och att även hon ska kunna göra det den dagen hon vill. Men samtidigt vill jag inte lämna ut henne för mycket, och därför blir bloggen låst och bara tillgänglig för mig och mina vänner.

Sen jag fick veta att jag skulle få den här lilla skatten vände verkligen livet, det var inte så lätt i början, och jag hade många svackor under graviditeten, även om graviditeten i sig var ganska lätt, men livet har verkligen fått en mening nu. Nu går jag vidare och börjar mitt nya underbara liv tillsammans med den underbaraste människan jag träffat, min lilla älskade Ronja <3



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: