vulnerable -

Polarnopyret

I måndags när mellandagsrean började i "de vanliga" affärerna begav jag och Ronja oss till staden. Pappan skulle spela innebandy han. I stan mötte vi upp Lollo och mamma på Törners och tog en fika/frukost. Mamma bjöd oss :) Mycket gott, som vanligt.

Sen gick jag och mamma på POP (polarnopyret) medan Lollo skulle på panduro. På POP hade dom väldigt bra rea tyckte jag, mycket fina kläder (inte som HM som alltid har skabbkläder på rea) och allt som var på rea var det 50% rea på, inga fjuttiga 25% och så :)

Den fina klänningen jag spanat in förut i finstickad cerisefärg var på rea, och fanns i större storlekar, vilket jag gillar då det kommer vara roligare med klänningar om ett tag när Ronja gör annat än att bara ligga still ;) Förut kostade den 300 kr, vilket jag tyckt varit för dyrt, men nu blev det ju bara 150 kr så då slog jag till! Sen köpte jag ett par strumpor som matchar kläderna vi fick av vår granne Elsa. Vi fick strumpor också av henne, men jag lyckades missfärga dom så dom blev grå, och det var synd tyckte jag. Men eftersom dom var på rea blev det typ 25 kr, så då slog jag till på det! Och så hittade jag en vit body med ugglor på som matchar byxorna i svart med ugglor som vi fick av Micke, Jenny och pojkarna :) Tror/hoppas det var i samma storlek, 74 :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: