vulnerable -

Mellandagsrea

Idag var vi in på stan igen för mer mellandagsrea. När jag var in i måndags blev jag stressad av Totta, så jag hann aldrig gå på Lindex och Åhléns. Vi började dock på POP (polarn&pyret) men hittade inget roligt där som man kände att man hade råd med alltså.. På Åhléns hittade vi 3 klänningar till lillan :) och på Lindex köpte jag två bodys på rea och så matchande byxor och scarf till bodyn och filten med tassar som jag köpte för någon vecka sen :) man måste ju matcha ;) blev även en rosa uggle-haklapp köpt, bara för att den var så fin!

Vi var en sväng till barnens hus också och tittade på bilbarnstol, gåstol mm men blev inget köp av det idag. En napphållare och billeksak i tigertemat köpte Totta dock :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: