vulnerable -

Jobbig dag

Den här dagen började bra. Lillan sov ända till klockan 9 imorse, och hade ätit sista målet vid 12 igår natt. Helt sjukt, men så skönt tyckte jag som var ovanligt trött. Bara för att hon sover så länge gör ju tyvärr inte jag det. Hon fick mat och sen tog Totta med henne för att åka till Lillänge och köpa öl :/ Under tiden duschade jag, tvättade kläder och sminkade mig. När dom kom tillbaka åt vi sen frukost och sen kom Tottas pappa förbi med massor av VHS-filmer.

Efter det skulle vi ut på promenad och som vanligt somnade lillan i vagnen. Vi gick bara ner till Jon&Helena och lillan vaknade efter en liten stund bara, så hon sov inte så länge. När vi efter typ 2 timmar skulle gå hem igen tvärslocknade hon i vagnen innan vi ens hunnit ut, bra tänkte jag nu sover hon några timmar och jag kan mysa ner mig i soffan med någon film eller så. JO MEN TJENA. 5 minuter efter att vi kommit hem (typ vid 14-tiden) var hon vaken igen, och sen vägrade den lilla tjejen somna om. Vi prövade ALLT. Men inget dög, förrän vi nu vid kl 20 tog fram bilbarnstolen och vaggade henne till sömns i den. Sen dess har hon sovit, vaknat till några gånger och gnällt till men somnat om efter lite vaggande.

Det har hänt något med henne de senaste dygnen. Hon har börjat vägra nappen igen, och nu idag tog hon inte ens mitt finger, utan skrek bara mer när hon fick något i munnen. Jag börjar undra om det ändå inte är tänder som är på g i hennes lilla mun. För det verkar ju som att hon har ont i den, plus att hon börjat dregla massor och vill stoppa dit sin hand hela tiden.Om jag inte sett något innan onsdag ska jag fråga dom på BVC vad dom tror. Hoppas på att hon mår bättre imorgon i alla fall och inte besväras så mycket. Det var ju så skönt liksom att hon hade lärt sig ta nappen och kunde somna med den.



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: