vulnerable -

Dagens shopping

Ja jag börjar väl bli en shoppaholic igen, men hur lätt är det då när man ser allt fint som skulle vara såååå fint eller gulligt på bår tjej?! Sen att det är rea gör ju att det rycker ännu mer i köpa-generna.

Vi var hos Jon&Helena och skulle iväg och handla på Maxi. Där har dom fått in asfina kläder i stjärnmönster och självklart i gult. Även regnbågsfärgad pyjamas och overall. Så svårt att motstå. Blev ett set med gula stjärnbodyn/randig body och en stjärnmössa, samt en overall i regnbågsfärger.

Sen åkte jag och Totta till Lillänge för att gå på Apoteket, bolaget och Kappahl. Blev även in på Lindex där dom hade mycket bättre rea än den i stan. Fyndade ytterligare en body med ugglor på, denna gången den bruna :) och så en annan body med fåglar som gick i mörkrosa och lila :) 50 kr styck för dom. Sen fanns även ett Bamse-set jag trånat efter, men tyckt vart för dyrt, för bara 99 kr. Det är en vit långärmad tröja med katten Jansson-huvuden på och en cerise klänning till. Så fin!

På Kappahl skulle jag kolla om vi fick byta en av julklappsklänningarna vi fick dubbelt av, utan att ha med kvitto. Det gick jättebra, och vi fick välja något nytt för 150 kr. Tyvärr fanns det ju inget fint alls, asdålig rea, och mest bara julkläder.. Men så fick jag syn på ett set med två blåa pyjamaser med träd på som jag gillade, och Totta med, så då fick det bli dom :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: