vulnerable -

Vinterjacka 2010

Nu du Lollo kommer en bild på hur min nyinköpta vinterjacka ser ut :)

 EVEREST W DOWN PARKA F10

Min förra vinterjacka hade jag haft i 5 år tror jag, och den började förra året duna som fan och när våren äntligen kom var den tunn som en höstjacka, och det räcker ju inte med tanke på hur jävla kall vinter vi hade förra året och alla förutspår att denna vinter kommer bli likadan :( Så en ny jacka har stått på inköpslistan och ikväll hittade jag en varm, go dunjacka för rätt billig peng på Stadium, och dessutom når denna under rumpen :)Tror den kommer vara perfekt i vinter!

Dock tvinga Totta mig att köpa en i XL och den ser lite ut som ett tält, men då har jag något att växa i, och kan fortsätta mumsa på mina chips ;) Nä men jag planerar ju ha denna jacka typ i 5 år, och nog kommer jag säkert bli lite större, och dessutom vill jag nog ha barn inom 5 år och då må jag ju kunna få igen den trots stormage! Jag tänker långsiktigt när det gäller dyra kläder!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: