vulnerable -

Lekdag

Ja någon sovmorgon kan jag väl inte påstå att det blev. Blev kvar hos Helena till halv två på natten och sen kolla jag på tv ett tag. Sen vakna jag vid halv nio och var inge trött så sov typ 6 timmar inatt med.. men gör ju inget eftersom jag ändå orkat med hela dagen :) Efter en dusch så åt jag engelsk frukost bestående av rostat bröd, vita bönor, Bacon och stekt ägg.. så jävla gott! Efter det gick vi ner till Helena och barnen och bakade en mjuk pepparkaka. Efter det gick vi ut och lekte i flera timmar och fikade. Senare åt vi pizza, och efter det tog vi en promenad upp till macken för att köpa lördagsgodis. Dyrt, men gott. Nu har vi just sett klart på toy story och nu ska moa och Rut sova och jag och Helena ska kolla på film och snacka :)


Louise

Oi! Palla dig! Du tjatar om att jag ska skaffa blogg och börja blogga en massa, men uppdaterar inget själv! Hmpf! >=(



PUBLICERAT: 2010-10-21, 15:20:41 | URL: http://frankigor.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: