vulnerable -

- Smsfrågor

Lista jag hittade på Mickis blogg

Kopiera texten och gör din egen anteckning/Note. Byt ut svaren till dina egna!
1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Tagga ett par personer


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Jag ska på Ok, ska jag köpa grädde

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Tja det är lungt du behöver inte baka om du inte hinner

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Det ska jag med
 

4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende
Du vet att vi ska träna va

5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Ok ja hinner du inte gör ju inte det något, du får komma och se barca ändå

6 Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Ok men tror hon är lite less det lät så igår iaf

7 Vad vill du höra mest av allt?
Haha, saknar du ruter 6 har jag den i min bakficka av nån anledning

8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Haha

9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Klart du hinner


Och jag utmanar alla som läser det här!


M.

hahahaha bäst:



4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende

Du vet att vi ska träna va


Jessie

Hmm, skrev först inlägget i min blogg...men tänkte att du kanske läser här oftare :P

Det hade jag hemskt gärna gjort tjejen, kommit och fikat hos dig alltså!

Men jag ska åka in med farbror och hans tjej, så kommer inte ta egen bil :(

Men vi må ju se till att ses någe snart!!!

Kraam!



PUBLICERAT: 2009-09-29, 14:28:16 | URL: http://jasminek.blogg.se/
Louise

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA ÄLSKART!!! alltså 4an!!! :'D hahahah kung hahah



PUBLICERAT: 2009-09-29, 16:38:52 | URL: http://lphant.blogg.se/
Malin

Hahaha, sjukt kul alltså! :D



PUBLICERAT: 2009-10-02, 23:38:55 | URL: http://www.backahastar.se
Marica

Du är faktiskt först till kvarn. De andra sa inget om att de vill ha en ny design. Vill du de så kan vi fixa de i morgon. Hör av dig. Krams



PUBLICERAT: 2009-10-04, 03:19:43 | URL: http://ventesimo.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: