vulnerable -

- Minne

Jag slår vad om att Totta just nu tänker "Jesus Christ" för sig själv. Han har nämligen suttit i 20 minuter nu och försökt förklara för sin mamma hur man bifogar och skickar ett mail på Hotmail. LOL. Är inte ett dugg avundsjuk, för jag vet hur frusterande det är! Varför har dessa 50-talister så sjukt svårt för att lära sig hur en dator och mobil fungerar? Min mamma är precis likadan :P Tog bra många ggr innan hon äntligen lärde sig läsa och skriva sms :P

Nå väl, alla har väl svårt för något. Jag verkar få problem med minnet. Dom senaste gångerna nu när jag har bakat kladdkaka har jag lyckats tillsätta en tsk bakpulver. Sen när ska det vara bakpulver i kladdkaka Madde? Vet inte varför, men det känns som jag alltid har haft det i. Nåväl, den blir ju inte äcklig bara för det direkt, bara lite större :)


Förresten, han jag skrev dikten till, tyckte den var jättefin och grymt bra :)


Marielle

Haha. Känner igen det där med datainkompetensen bland den äldre generationen. Faktum är att jag tror det är något släktdrag. Jag fick förklara hur länge som helst hur man skulle göra understreck på tangentbordet för min kära fader. Tätt följt hur man formar ett snabelA. Ska det vara så svårt?! Brann av tusen gånger...haha.



PUBLICERAT: 2009-05-27, 22:18:10 | URL: http://maryon.blogg.se/
Louise

hahahahaha!! Det är ju en tsk VANILJSOCKER man ska ha i kakan!! :D



håller iaf med om datorproblemen. Inse hur less jag blir när mamma ber mig om att hjälpa henne att skicka dokument via zonline. VARENDA GÅNG behöver hon hjälp! Svårt att komma ihåg? >:O



PUBLICERAT: 2009-05-30, 13:40:47 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: