vulnerable -

- Utmanad

Jag blev utmanad av Marica.

Regler:
Ta en skärmdump på ditt skrivbord (tryck in knappen PrtSc, brukar finnas långt upp till höger vid delete knappen)
Lägg ut på din blogg, skriv ett par rader om bilden och utmana fem andra att göra samma sak.

Här kommer en bild på hur mitt skrivbord ser ut just nu:


Finns inte så mycket att säga om denna bild.
Men jag har tagit den själv och är en av dom vackraste bilderna jag vet.
Något med den fascinerar mig, och så är den lugnande och har fina färger.
Och just därför har jag den som bakgrundsbild.
Anledningen till alla dokument mm är för att jag ska hålla koll på vad jag inte har kollat igenom när det gäller plugget..

Jag utmanar:
Lollo
Jessie
Therese

Maja
Madde


M.

DU är ond. Sånt där har inte jag tid med ;) Btw, såg er träna igår!



PUBLICERAT: 2009-03-20, 16:12:16 | URL: http://meast.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: