vulnerable -

- Tur man inte är hyprokondikter

Så har man bränt 150 spänn på i princip ingenting. En kroppsstrumpa möjligen, men det får den att låta så dyr. Var så här; jag tog sovmorgon imorse och ringde hälsocentralen vid 8 för att se om jag kunde på en tid idag. Det fick jag också, men på eftermiddagen. Så efter jobbet traskade jag ner till hälsocentralen, och anledningen var att min hand fortfarande gör ont sen jag förmodligen överansträngde den för drygt 2 veckor sen när vi höll på att måla hela lägenheten. Kommer dit och får träffa doktor Bengt som jag inte har så höga förväntingar om sen sist jag var där för min rygg.

Hur som helst så får jag förklara vad som är fel, och sen känner han lite på min hand. Sen skriver han ut recept på något som kunde jämföras med Voltaren T, som jag ska knarka i 10 dagar. Bara jag som hört att det är dåligt att äta värktabletter så många dagar i följd? För sånna där värktabletter botar ju liksom allt, migrän, feber osv.. Nåja, jag får väl göra det då. Sen får jag prova ut en kroppstrumpa att ha runt handleden för att minska belastningen på jobbet. Sen får jag gå hem. 150 kr åt skogen då tycker jag, jag menar, det där hade dom ju lika gärna kunnat sagt på telefon i stället?!! Var nog sista gången jag gick dit i alla fall..



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: