vulnerable -

- Spelkväll igår

Igår efter jobbet gjorde jag jättegod sallad med stekt haloumiost, roccula, majs, tomater, paprika, houngsmelon och lök och satte mig och svulla det framför senaste Ugly Betty avsnittet. Så himla nice start på helgen kan jag lova :)
Efter det hjälpte jag Totta att pyssla lite med saker han hämtat från förrådet i gamla lägenheten. Men sen när han skulle kolla på någon skräckfilm och internet slutade funka för mig, då kände jag bara hur jävla trött jag blev.

Så jag smet in i sovrummet och la mig i sängen. Då kanske klockan var typ tre - halv fyra. Sen kommer Totta och väcker mig kvart över sex och säger att Andersson snart kommer för vi ska spela spel. Oj så skönt det var att sova några timmar, även om det känns obehagligt äckligt när man kliver upp.. Men verkligen behövligt.

Sen spenderads kvällen vid matbordet med Uno, Skipbo och några kortspel. Jag vann Chicago för första gången någonsin tror jag :) Gjorde en chansning när jag tog en "chicago" och lyckades klara den för att jag hade färg. Dock vart Totta jättearg på mig då för han också ville ta en Chicago just den omgången :P

Andersson gick hem typ vid 12 och Totta däckade ganska snabbt i sängen. Men jag som sovit var rätt pigg och dessutom bäörjade det kännas att jag inte ätit någon middag. Så jag tog mer av salladen och la mig i sängen och åt, samtidigt som jag avnjöt några vänneravsnitt :)


Vill verkligen tipsa om denna sallad, den är så jävla god!
Egentligen så skulle det vara godare med soltorkade tomater i också, men dom jag köpte var inte goda.
Sen kan man ju ha nötter & gurka i också :)


Erika

Gissa vem som kommer tillaga dendär salladen omgående, jag! :) Såg sjukt god ut! Tack! :)



Kram!



PUBLICERAT: 2009-03-07, 16:40:18 | URL: http://eriikan.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: