vulnerable -

- Pancakes and Chicago

Den där saken jag var på i Brunflo var helt okej. Jag har fått en liknande sån där behandling förut av Mita, och då tryckte hon på ställen som gjorde jätteont först, men när hon var klar kändes det knappt. Men den här gången kändes det typ ingenting då hon bara tryckte lätt på massa muskler för att lösa upp dom som dragit ihop sig och låst sig.  Det var det hela saken gick ut på och att få till en rak linje mellan huvud, axlar, höfter och fötter (tror jag). Blev dock en stor skillnad när hon var klar, och det kändes konstigt, typ som att jag stod och spände ut magen, men det var bara min normala hållning :P Nu måste jag tänka på att försöka vänja in min kropp i den nya hållningen, annars kommer den av gammal vana gå tillbaka till sin gamla dåliga hållning.

När jag kom hem sen gjorde jag och älskling pannkakor. Dock kunde vi inte komma överens om det skulle vara tunna eller tjockpannkaka. Så jag gjorde en dubbelsats och sen fick Totta steka sina egna tunnisar. Dock blev jag sugen på hans när jag såg hur ljusa han gjorde dom. Visste inte att han också gillar blekfisar till pannkakor :P Men min tjockpannkaka med bacon blev också ljus och jättegod!

 

     

Efter middagen och lite slapp i soffan ringde vi över Andersson och det blev lite spel igen. Jag vann återigen på Chicago och Totta sa att han aldrig mer ska spela det :P Men sen fick han vinna på Uno så jag tror han var rätt glad när han somnade :P Fattar inte att man kan vara en sån dålig förlorare, tur nog är han inte lika dålig förlorare som min lillebror var en gång i tiden (vilket han lyckligtvis växte ifrån), för det var hemskt när han inte vann...


Louise

hahah POSAR-bilden på Totta! haha xD



PUBLICERAT: 2009-03-12, 15:40:24 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: