vulnerable -

- Liten kul sak, tycker jag..

Hahaha!!! Jag har nyss gjort mig ett riktigt mål mat för idag. Var inte sugen på något och var på väg att poppa en påse med micropopcorn då jag till min förtjusning upptäckte ett paket med tortelini + sås. Men nu till det roliga, när jag nästan hade kokat klart tortelinin och skulle börja med såsen upptäckte jag att det luktade hemskt äckligt av tortelinin.. Det luktade nämligen BLÖT HUND! Och det vet väl dom flesta att det inte är någon golukt precis. Tur nog smakar maten inte så och nu ska jag koppla av lite med bloggläsning medan jag äter min mat!


M.

Tortilini luktar väl alltid blöt hund? Och du, det finns saker som smakar som det luktar. Trust me...



PUBLICERAT: 2009-03-15, 23:01:50 | URL: http://meast.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: