vulnerable -

- Jag blir så less!

Jag kräks på att plugga. Nä men liksom, vart fan har alla ord, alla bra tankar och det tagit vägen? Jag kör fast hela tiden och kan inte uttrycka mig alls. Ni vet, mitt pluggande handlar inte så mycket om fakta, utan jag ska mest bara reflektera över saker hela tiden, alltså förklara saker med mina egna ord och vad JAG tycker om det osv. Inte det lättaste just nu kan jag lova. Vet inte vad det är för jävla fel men jag kan inte koncentrera mig och tappar alla bra ord hela tiden. Jag brukar vara bra på att reflektera över saker, speciellt om jag är intresserad av det. Men det jag skriver om nu är ju intressant, det tycker jag egentligen ju, så varför går det inte?!

Jag ska skriva om sociala och kulturella förhållanden, och om hur våran uppväxt skiljer sig åt, och hur det påverkar oss olika mm. Jag har mycket att säga om det egentligen, eftersom jag verkligen tror att det till största del är samhället som formar oss, och kanske till 20-30 % är det vårat "arv". Men, som sagt, det står still i min hjärndöda skalle. Undra om jag ska sitta uppe i natt istället? Känner mig aldrig speciellt smart om dagarna :/


Mitt i min frustation ska jag passa på att dra en dålig ordvits;
Butter(fly)kaka
Kom på den på förskolan när jag satt och "bakade" trolldeg med småbarnen..



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: