vulnerable -

- Ett jobb jag aldrig får

Sådär ja. Jag hade ställt klockan på tio och halv elva imorse för att det var absolut senast jag fick kliva upp för att hinna tvätta håret innan vi skulle till Ope. Det slutade med att jag vaknade till vid halv nio och försökte somna om, men vår käre granne verkar ha för vana att spela USEL hög dansbandsmusik på helgmornarna. Och det är inte bra musik heller, utan dom där låtarna som låter likadant hela tiden även fast det är 5 olika låtar vi pratar om.. Suck. Nåja, var ju inte trött när jag vaknade så jag tror min sömn har kommit i balans igen :)

Efter en lång dusch med hårinpackning och allt så sitter jag nu här och väntar ut tiden på att få åka till Ope. Tvingade min kära sambo att slå in ett paket till papppa också då jag verkligen suger på sånt. Det är nog det sista någon skulle anställa mig som i alla fall; julklappsinlsagare :P

Blir en födelsedagslunch i Ope i alla fall eftersom pappsen fyller år idag :) Vi skulle få flygande jakob så det ser jag framemot! Sen efter den ska vi nog bara hit en snabbis, för sen vid 5 ska vi vara nere hos Jon och Helena och vara barnvakt till Moa och Rut några timmar, medan dom ska iväg på Helenas mammas födelsedagsmiddag :)

Det blir en kul dag tror/hoppas jag, och så är det bra att vi håller oss lugna ikväll så vi kan komma iväg till Ikea vid 8 imorgon :) Skriver ikväll när jag kommer hem och lägger upp lite bilder kanske :)


mickis

Hehe, näe inte det :) vilken söt blogg du har! la till dig på bevakning genom bloglovin :P



PUBLICERAT: 2009-03-09, 21:49:22 | URL: http://mikaeyla.blogg.se/
mickis

ja det går att bevaka alla blogg.se och blogspot bland annat :) bloglovin är bra skit ;)



PUBLICERAT: 2009-03-10, 10:52:10 | URL: http://mikaeyla.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: