vulnerable -

- Dålig uppdatering

Nu har jag vart tyst några dagar, och tyvärr kommer jag vara det några till. Kommer att resa bort imorgon bitti och kommer hem igen på söndag eftermiddag/kväll, så inget bloggande under den tiden!

Har inte hänt så mycket intressant att berätta heller. Jag försov mig igår, men hann på jobbet i tid i alla fall! Timmarna på jobbet flöt på fort, likaså idag, tur nog! Och nu har man ju redan gjort helg, vilket är otroligt skönt!

Jag har efter tre försök lyckats se klart Australia, och till slutet av filmen vart den lite lik Pearl Harbour. Sen idag såg jag och Totta Yes Man, och den var jätterolig! Se den om ni gillar Jim Carry! Vi skrattade jättemycket i alla fall.

Ja sen har det faktiskt inte hänt så mycket mer.. Och nu ska jag ta en dusch och sen packa klart. Sen blir det väl till att slå på någon film eller vänneravsnitt och försöka somna i tid. Vi ska åka kl 6 imorgon har jag bestämt!

Ha det så bra tills på söndag så hörs vi då, och lämna någon kommentar om ni har lust!


Louise

Ha det så kul dit ni ska!! :D ses sen! <3



PUBLICERAT: 2009-03-25, 21:59:11 | URL: http://lphant.blogg.se/
mickis

Nej det fanns bara svarta. Jag har en XL och den passar då mig så det var inge fel på storlekarna :)


Louise

Åh jag längtar till på lördaaag! :D



PUBLICERAT: 2009-03-31, 09:39:47 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: