vulnerable -

- Kreativa Lollo

Min sjukt duktiga lillasyster Lollo
har gjort en jättebra musikvideo till ett skoljobb. Hennes lärare tyckte den var så bra, så han ville ha den som officiell musikvideo till ett av hans bands låtar, sagt och gjort, nu finns den till allmän beskådning på deras Myspacesida. Titta och beundra! Hon är så jävla duktig och kreativ den flickan!

Egentligen gjorde hon den till en av Darren Hayes låtar, Neverland, och just textmässigt passar den ju bäst in till den, då hon låtit videon visa vad han sjunger om. Men den här andra låten passar också, den är fin.. Lollo har verkligen lagt ner mycket jobb på att få till videon, och jag tycker hon ska vara sjukt nöjd över resultatet, kan inte ha vart så lätt!

Nåja, klicka in på länken och kolla in videon! Och om ni vill berömma henne sen hittar ni hennes blogg här


Så här fin var hon förresten när hon skulle på sin bal förra veckan :)
Emil var jättefin han med!


Jenny

Himlans duktiga småsyskon jag har :)

En har blivit mamma

En är suverän på att blogga

En gör grymt läcker musikvideo och den sista gör sköna låtar

Kul, med stor familj


Jessie

Snygg-Lollo i finfina klänningen! :)

Jag förstår om du är helstolt över henne, superduktig!

Men du är riktigt duktig du me tjejen, kika bara in dina fotografier! You're the best! :)



PUBLICERAT: 2009-06-04, 20:28:16 | URL: http://jasminek.blogg.se/
Louise

Naaaw :') Vad gulligt <3

Du är bäst!



PUBLICERAT: 2009-06-08, 15:48:29 | URL: http://lphant.blogg.se/
Stephanie - 15 år och mamma

Svar: Jag tror att alla H&M-butiker säljer dem. Kan ju finnas undantag, men alla som jag har varit i har haft dem. :)



PUBLICERAT: 2009-06-10, 21:18:18 | URL: http://steephii.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: