vulnerable -

- Sommaren rinner bort

Förresten har jag blivit förkyld igen, har känt av halsen sen jag vaknade imorse, och nu börjar febern krypa sig på :( Dock ska jag jobba imorgon hur sjuk jag än är, mest för att jag har fått ett special-uppdrag imorgon och får lyxen att börja redan kl 7.30.. Alla andra börjar senare pga lite jobb.

Sen är jag hur less som helst på vädret, liksom, vart togen solen vägen? Nu när jag äntligen har tiden/orken till att vara ute och fotografera och spela basket så går det inte pga vädret. Får smått panik över fotograferandet, då det är sommaren som är inspirationskällan nr 1 när det gäller att fota macrobilder (närbilder) på alla underbart fina växter som slår ut en efter en. Och alla sjukt vackra solnedgångar vid sjön?! Har helt missat häggen för i år, och snart vissnar väl även dom vackra syréenerna vid wargen bort.. Jag som hade planer på fler tavelmotiv :(

Tur att Isabell har funnits här så jag har haft något vackert att fotgrafera inomhus :P Jag och Carro tog med henne till badet förra lördagen, och det var jätteroligt! Isabell började prata massa bebisgaga med mig medan jag badade henne, och när jag svarade med massa gurgel log hon och pratade ännu mer tillbaka. Hon blir bara större och större och lär sig fler och fler saker, så jävla roligt att följa! Längtar tills lilltösen blir så stor att man kan börja leka med henne och ta med henne på roliga grejer :)

 


Louise

åh hon är så fin! :') hoppas det slutar regna snart så jag kan våldgästa er och grilla någon kväll ;)



PUBLICERAT: 2009-06-14, 22:27:19 | URL: http://lphant.blogg.se/
Kickan

Fint kort Madde!!! :)



PUBLICERAT: 2009-06-23, 14:40:54 | URL: http://kick86.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: