vulnerable -

- Mobiltrassel

Just det, min mobil som jag köpte har inte vart så jävla bra, då den har nollställt (blir helt svart och laggar ett par minuter) sig varje gång jag pratat i telefon efter ca 40 sekunder, nollställt sig efter varje skickat/mottaget sms. Sjukt svårt att kommunicera med andra då mobilen beter sig så (Totta och Therese vet framförallt hur frusterande det har vart). Så för en vecka sedan ringde jag Onoffs kundservice, då jag köpt mobilen via ders onlineshop, och fick rådet att gå till en Onoffbutik. Så i lördags vart det äntligen av och nu är den iväg skickad för reparation och jag får tillbaka den i början av juli. Tur nog hade Totta en extramobil att låna ut, och den funkar jättebra. Så bra att jag börjar ifrågasätta mig själv varför jag inte bara köpte/lånade den mobilen av honom istället för att köpa en ny? Den är sjukt sms-vänlig i alla fall, vilket några har fått smaka på i helgen. Förlåt för onödiga sms, men det är så kul när man äntligen kan smsa utan problem!

Nu önskar jag bara att jag fick bli frisk igen och att det slutar regna, jag kräver ingen sol, bara att regnet slutar droppa ner. Jag vill ju kunna gå ut och ta mer bilder i stil med dessa;







Erika

Guuud vilka fina bilder Madde, vad duktig du är. Vad har du för objektiv egentligen?



Kramar!



PUBLICERAT: 2009-06-18, 18:40:32 | URL: http://eriikan.blogg.se/
Henrik

Är det en Sony Ericsson som trilskas? Jag har exakt samma fel på min!



PUBLICERAT: 2009-06-22, 17:35:04 | URL: http://www.hpmedia.se/shop

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: